Laadukas sisältö tuo asiakasta lähemmäs
Kirjoittanut Silja Vatunen
8.3.2018
Verkossa rakennettaan reittejä ihmisten luokse. Mitä yhteistä eri kanavilla on toistensa kanssa? Tarvitaan sisältöjä, jotka saavat lukijan pysähtymään ja tutustumaan. Laadukas sisältö herättää kiinnostusta ja tuo asiakasta lähemmäs. Toinen yritys haluaa panostaa tiedon jakamiseen, kun taas toinen arvostaa enemmän kokemusten luomista. Yhtä hyviä molemmat. Yrityksen kannattaa toimia sen mukaan, mikä tuntuu
Uutiskirjeellä luodaan suoraa näkyvyyttä asiakkaaseen
Kirjoittanut Silja Vatunen
25.1.2018
Asiakas haluaa ostaa tuotteen, mutta sopiva yritys uupuu. Google on hyvä työkalu ja helpottaa oikean löytämistä. Joskus matkaan tulee mutkia – hankinta on käynyt mielessä mutta jäänyt jostain syystä tekemättä. Miten herättää tarve uudelleen? Yritys lähettää asiakkaalle uutiskirjeen, joka nostaa asian uudelleen pintaan. Alussa asiakas tutustuu, ja vähitellen kiinnostus kasvaa.
Olla liikkeessä ja keskustella. Suunnittelu antaa markkinoinnille siivet
Kirjoittanut Silja Vatunen
15.12.2017
Tavalliseen työpäivään mahtuu ennalta suunniteltuja ja välillä myös yllättäviä tilanteita. Kun käytössä on oikeita työkaluja, yritys suoriutuu omista tehtävistään sujuvasti. On suoraa yhteydenpitoa asiakkaisiin, niin henkilökohtaisia tapaamisia kuin puhelinkeskusteluja. Miksi tehdä markkinointia myös verkon puolella? Monesti arki on kiireen sävyttämää. Ihmisillä on aikaa vain tietty määrä. Työ yhdistettynä vapaa-aikaan määrävät rytmin.
Sosiaalisessa mediassa ihmiset viihtyvät
Kirjoittanut Silja Vatunen
9.11.2017
Vuosikymmen on kulunut siitä, kun sosiaalinen media rantautui Suomeen. Facebook on yleistynyt tasaista tahtia eikä hiljenemisen merkkejä ole näkyvissä. Alussa yhteisöjä muodostivat lähinnä ystävät, mutta joukko on kasvanut suuremmaksi. Moni ihminen viihtyy sosiaalisessa mediassa. Aika ja paikka eivät rajoita kanssakäymistä samalla tavalla kuin ennen. On helppo lähestyä ja tutustua uusiin ihmisiin. Kokemuksia
Laadukas sisältö tuo asiakasta lähemmäs
Kirjoittanut Silja Vatunen
8.3.2018
Verkossa rakennettaan reittejä ihmisten luokse. Mitä yhteistä eri kanavilla on toistensa kanssa? Tarvitaan sisältöjä, jotka saavat lukijan pysähtymään ja tutustumaan. Laadukas sisältö herättää kiinnostusta ja tuo asiakasta lähemmäs. Toinen yritys haluaa panostaa tiedon jakamiseen, kun taas toinen arvostaa enemmän kokemusten luomista. Yhtä hyviä molemmat. Yrityksen kannattaa toimia sen mukaan, mikä tuntuu
Uutiskirjeellä luodaan suoraa näkyvyyttä asiakkaaseen
Kirjoittanut Silja Vatunen
25.1.2018
Asiakas haluaa ostaa tuotteen, mutta sopiva yritys uupuu. Google on hyvä työkalu ja helpottaa oikean löytämistä. Joskus matkaan tulee mutkia – hankinta on käynyt mielessä mutta jäänyt jostain syystä tekemättä. Miten herättää tarve uudelleen? Yritys lähettää asiakkaalle uutiskirjeen, joka nostaa asian uudelleen pintaan. Alussa asiakas tutustuu, ja vähitellen kiinnostus kasvaa.
Olla liikkeessä ja keskustella. Suunnittelu antaa markkinoinnille siivet
Kirjoittanut Silja Vatunen
15.12.2017
Tavalliseen työpäivään mahtuu ennalta suunniteltuja ja välillä myös yllättäviä tilanteita. Kun käytössä on oikeita työkaluja, yritys suoriutuu omista tehtävistään sujuvasti. On suoraa yhteydenpitoa asiakkaisiin, niin henkilökohtaisia tapaamisia kuin puhelinkeskusteluja. Miksi tehdä markkinointia myös verkon puolella? Monesti arki on kiireen sävyttämää. Ihmisillä on aikaa vain tietty määrä. Työ yhdistettynä vapaa-aikaan määrävät rytmin.
Sosiaalisessa mediassa ihmiset viihtyvät
Kirjoittanut Silja Vatunen
9.11.2017
Vuosikymmen on kulunut siitä, kun sosiaalinen media rantautui Suomeen. Facebook on yleistynyt tasaista tahtia eikä hiljenemisen merkkejä ole näkyvissä. Alussa yhteisöjä muodostivat lähinnä ystävät, mutta joukko on kasvanut suuremmaksi. Moni ihminen viihtyy sosiaalisessa mediassa. Aika ja paikka eivät rajoita kanssakäymistä samalla tavalla kuin ennen. On helppo lähestyä ja tutustua uusiin ihmisiin. Kokemuksia