syksy on täynnä värikkäitä lehtiä
Monet kokevat verkossa asioinnin mielekkääksi. Tuotteita silmäillään kotisohvalla istuen. Välillä sopivia palveluja etsitään töissä kahvitauon aikaan. Ihmiset ovat tottuneet löytämään nopeasti sen, mitä ovat etsimässä. Jokainen tietää, että ensivaikutelma on tärkeä, ja sen perusteella tehdään päätöksiä. Missä piilee valokuvien teho? Niiden katsomiseen ei kulu paljon aikaa ja niitä on myös helppo
Tummat ja vaaleat karkit pöydällä
Ikkunoista tulvii valoa ja tuo rouheisen pinnan hyvin esille. Karkeissa on sama kuorrute, mutta maku on erilainen. Tumma on tutumpi, mutta vaalea houkuttelee kokeilemaan. Mistä yritys tietää, kumpi on asiakkaiden suosikki? Helposti tulee ajatelleeksi liikevaihtoa.  Tämä tieto on nopeasti saatavilla ja kertoo, mitä asiakkaat ostavat eniten. Näin yritys pystyy muokkaamaan
Auringonlasku meren äärellä
Verkossa rakennettaan reittejä ihmisten luokse. Mitä yhteistä eri kanavilla on toistensa kanssa? Tarvitaan sisältöjä, jotka saavat lukijan pysähtymään ja tutustumaan. Laadukas sisältö herättää kiinnostusta ja tuo asiakasta lähemmäs. Toinen yritys haluaa panostaa tiedon jakamiseen, kun taas toinen arvostaa enemmän kokemusten luomista. Yhtä hyviä molemmat. Yrityksen kannattaa toimia sen mukaan, mikä tuntuu
jäiset marjat puun oksalla
Asiakas haluaa ostaa tuotteen, mutta sopiva yritys uupuu. Google on hyvä työkalu ja helpottaa oikean löytämistä. Joskus matkaan tulee mutkia – hankinta on käynyt mielessä mutta jäänyt jostain syystä tekemättä. Miten herättää tarve uudelleen? Yritys lähettää asiakkaalle uutiskirjeen, joka nostaa asian uudelleen pintaan. Alussa asiakas tutustuu, ja vähitellen kiinnostus kasvaa.