Näkyminen verkossa
Kirjoittanut Silja Vatunen
28.4.2017
Leipomo on asetellut tuotteet kauniisti. Ohitse kävellessä katse kiinnittyy niihin nopeasti. Ostaminen on sujuvaa ja hyvältä tuoksuvat herkut saa saman tien mukaansa. Palvelun ystävällisyys ja välittömyys herättävät luottamusta. Perinteinen kaupankäynti on aina arvokasta. Verkko kulkee sen rinnalla ja tuo vapautta. Ihmiset ovat aktiivisia tekemään asioita itsekseen. Älypuhelin kulkee luontevasti niin
Laatua asiakaskokemukseen
Kirjoittanut Silja Vatunen
28.3.2017
Helsingin messukeskus on tuttu paikka. Tällä kertaa vierailimme ”Shop ja e-commerce 2017” -tapahtumassa. Mieleen jäivät parhaiten näytteilleasettajien kanssa käydyt keskustelut sekä esitykset, jotka pureutuivat ajankohtaisiin teemoihin. Otimme kuvia tapahtumasta, jotta voit päästä mukaan tunnelmaan. Kaisa Liski oli kertomassa asiakaskokemuksesta ja sen laadusta. Osa asioista on hoidettavissa kätevästi verkossa. Tuotteita voi
Rohkeutta tehdä uusia asioita
Kirjoittanut Silja Vatunen
3.3.2017
Kevät on ihanaa aikaa. Aurinko alkaa lämmittää mukavasti kasvoja. Taivas on kirkkaampi kuin aikaisemmin – raikas sininen antaa virtaa. Luovuus on ajankohtainen aihe ja synnyttää vilkasta keskustelua yrittäjien keskuudessa. Maaliskuussa on tulossa uusi kirja: ”Epic: Nuoren yrittäjän käsikirja”. Teoksessa käsitellään mahdollisuuksia, luovuutta, rohkeutta ja yhdessä tekemistä casien kautta. Myös meille
Digitalisaation tiellä
Kirjoittanut Silja Vatunen
2.2.2017
Miten digitaalista osaamista voi kehittää? Tämä oli päivän puheenaihe Digimyrsky-seminaarissa, joka järjestettiin Tampereen teknillisessä yliopistossa 26.1. Ohessa on kuva kampusareenan uudenkarheista tiloista, jotka olivat täynnä värejä ja kiinnostavia muotoja. Ville Tolvanen aloitti puheensa digitalisaatiosta: mitä muutos tarkoittaa. Se on asioiden tekemistä paremmin, mahdollistamista ja erilaistamista. Hän korosti myös tiedon jakamista
Näkyminen verkossa
Kirjoittanut Silja Vatunen
28.4.2017
Leipomo on asetellut tuotteet kauniisti. Ohitse kävellessä katse kiinnittyy niihin nopeasti. Ostaminen on sujuvaa ja hyvältä tuoksuvat herkut saa saman tien mukaansa. Palvelun ystävällisyys ja välittömyys herättävät luottamusta. Perinteinen kaupankäynti on aina arvokasta. Verkko kulkee sen rinnalla ja tuo vapautta. Ihmiset ovat aktiivisia tekemään asioita itsekseen. Älypuhelin kulkee luontevasti niin
Laatua asiakaskokemukseen
Kirjoittanut Silja Vatunen
28.3.2017
Helsingin messukeskus on tuttu paikka. Tällä kertaa vierailimme ”Shop ja e-commerce 2017” -tapahtumassa. Mieleen jäivät parhaiten näytteilleasettajien kanssa käydyt keskustelut sekä esitykset, jotka pureutuivat ajankohtaisiin teemoihin. Otimme kuvia tapahtumasta, jotta voit päästä mukaan tunnelmaan. Kaisa Liski oli kertomassa asiakaskokemuksesta ja sen laadusta. Osa asioista on hoidettavissa kätevästi verkossa. Tuotteita voi
Rohkeutta tehdä uusia asioita
Kirjoittanut Silja Vatunen
3.3.2017
Kevät on ihanaa aikaa. Aurinko alkaa lämmittää mukavasti kasvoja. Taivas on kirkkaampi kuin aikaisemmin – raikas sininen antaa virtaa. Luovuus on ajankohtainen aihe ja synnyttää vilkasta keskustelua yrittäjien keskuudessa. Maaliskuussa on tulossa uusi kirja: ”Epic: Nuoren yrittäjän käsikirja”. Teoksessa käsitellään mahdollisuuksia, luovuutta, rohkeutta ja yhdessä tekemistä casien kautta. Myös meille
Digitalisaation tiellä
Kirjoittanut Silja Vatunen
2.2.2017
Miten digitaalista osaamista voi kehittää? Tämä oli päivän puheenaihe Digimyrsky-seminaarissa, joka järjestettiin Tampereen teknillisessä yliopistossa 26.1. Ohessa on kuva kampusareenan uudenkarheista tiloista, jotka olivat täynnä värejä ja kiinnostavia muotoja. Ville Tolvanen aloitti puheensa digitalisaatiosta: mitä muutos tarkoittaa. Se on asioiden tekemistä paremmin, mahdollistamista ja erilaistamista. Hän korosti myös tiedon jakamista