Mistä tietää, että ihmiset ovat löytäneet kotisivusi?
Kirjoittanut Silja Vatunen
21.3.2019
Ovi heilahtaa ja asiakas astuu sisään yritykseen. Alussa tervehditään puolin ja toisin. Pian keskustelu siirtyy asiakkaaseen ja hänen toiveisiinsa. Verkossa ihmiset toimivat eri tyylillä. Suoraa yhteydenottoa ei tarvita heti, sillä tietoa saa muutenkin. Esimerkiksi ystävät jakavat toisilleen usein hyviä vinkkejä. Näiden innostamina monet tarttuvat puhelimeen jo juttelun lomassa ja käyvät
Haluatko aloittaa blogin? Hyvä työkalu auttaa kirjoittamisessa.
Kirjoittanut Silja Vatunen
30.11.2018
Ihmisillä on mielessään kysymyksiä. Ja he etsivät niihin vastauksia. Blogi sopii sinulle, kun haluat rakentaa siltaa ihmisten luokse. Täydellisyyttä ei tarvita vaan alussa riittää pieni panostus. Menestyksen avain on enemmänkin siinä, että annat tietoa sopivina palasina. Tällaisia ihmiset pystyvät omaksumaan ja muistamaan paremmin. Kirjoittamisen työkalu Miten kirjoittaa blogia niin, ettei
Kaipaatko uudistusta kotisivuille? Viisi vinkkiä, jotka antavat vauhtia toteutukseen.
Kirjoittanut Silja Vatunen
19.9.2018
Monet kokevat verkossa asioinnin mielekkääksi. Tuotteita silmäillään kotisohvalla istuen. Välillä sopivia palveluja etsitään töissä kahvitauon aikaan. Ihmiset ovat tottuneet löytämään nopeasti sen, mitä ovat etsimässä. Jokainen tietää, että ensivaikutelma on tärkeä, ja sen perusteella tehdään päätöksiä. Missä piilee valokuvien teho? Niiden katsomiseen ei kulu paljon aikaa ja niitä on myös helppo
Kolme hyvää syytä kysyä palautetta asiakkaalta
Kirjoittanut Silja Vatunen
11.5.2018
Ikkunoista tulvii valoa ja tuo rouheisen pinnan hyvin esille. Karkeissa on sama kuorrute, mutta maku on erilainen. Tumma on tutumpi, mutta vaalea houkuttelee kokeilemaan. Mistä yritys tietää, kumpi on asiakkaiden suosikki? Helposti tulee ajatelleeksi liikevaihtoa. Tämä tieto on nopeasti saatavilla ja kertoo, mitä asiakkaat ostavat eniten. Näin yritys pystyy muokkaamaan
Mistä tietää, että ihmiset ovat löytäneet kotisivusi?
Kirjoittanut Silja Vatunen
21.3.2019
Ovi heilahtaa ja asiakas astuu sisään yritykseen. Alussa tervehditään puolin ja toisin. Pian keskustelu siirtyy asiakkaaseen ja hänen toiveisiinsa. Verkossa ihmiset toimivat eri tyylillä. Suoraa yhteydenottoa ei tarvita heti, sillä tietoa saa muutenkin. Esimerkiksi ystävät jakavat toisilleen usein hyviä vinkkejä. Näiden innostamina monet tarttuvat puhelimeen jo juttelun lomassa ja käyvät
Haluatko aloittaa blogin? Hyvä työkalu auttaa kirjoittamisessa.
Kirjoittanut Silja Vatunen
30.11.2018
Ihmisillä on mielessään kysymyksiä. Ja he etsivät niihin vastauksia. Blogi sopii sinulle, kun haluat rakentaa siltaa ihmisten luokse. Täydellisyyttä ei tarvita vaan alussa riittää pieni panostus. Menestyksen avain on enemmänkin siinä, että annat tietoa sopivina palasina. Tällaisia ihmiset pystyvät omaksumaan ja muistamaan paremmin. Kirjoittamisen työkalu Miten kirjoittaa blogia niin, ettei
Kaipaatko uudistusta kotisivuille? Viisi vinkkiä, jotka antavat vauhtia toteutukseen.
Kirjoittanut Silja Vatunen
19.9.2018
Monet kokevat verkossa asioinnin mielekkääksi. Tuotteita silmäillään kotisohvalla istuen. Välillä sopivia palveluja etsitään töissä kahvitauon aikaan. Ihmiset ovat tottuneet löytämään nopeasti sen, mitä ovat etsimässä. Jokainen tietää, että ensivaikutelma on tärkeä, ja sen perusteella tehdään päätöksiä. Missä piilee valokuvien teho? Niiden katsomiseen ei kulu paljon aikaa ja niitä on myös helppo
Kolme hyvää syytä kysyä palautetta asiakkaalta
Kirjoittanut Silja Vatunen
11.5.2018
Ikkunoista tulvii valoa ja tuo rouheisen pinnan hyvin esille. Karkeissa on sama kuorrute, mutta maku on erilainen. Tumma on tutumpi, mutta vaalea houkuttelee kokeilemaan. Mistä yritys tietää, kumpi on asiakkaiden suosikki? Helposti tulee ajatelleeksi liikevaihtoa. Tämä tieto on nopeasti saatavilla ja kertoo, mitä asiakkaat ostavat eniten. Näin yritys pystyy muokkaamaan