Kilpailuetu syntyy teoista
Kirjoittanut Silja Vatunen
30.11.2016
Mistä luoda kilpailuetua? Tämä oli teemana pe 18.11 Satakunnan kauppakamarin ja Staartin yhteisessä markkinointiseminaarissa. Staartin Kemi valotti, mitä on hyvä tarina. Ainutlaatuisuutta syntyy, kun yritys kertoo ja elää oman tarinansa mukaan. Miten tarinaa voi välittää omille asiakkaille? Keskiössä ovat yrityksen teot, jotka tuottavat johdonmukaisesti etua asiakkaille. Erikoisosaaminen on kilpailuetu. Cimcorpin
Vastuullista yrittämistä
Kirjoittanut Silja Vatunen
16.11.2016
Vastuullisuus on ajankohtainen aihe ja synnyttää keskustelua yhä enemmän. Tampereen yliopisto järjesti Vastuullinen ja yhteiskunnallinen yrittäjyys tutuiksi -seminaarin, jossa myös tutkimusavustaja Noora Elonen esiintyi. Hän oli haastatellut kuutta yrittäjää, miten he ymmärtävät vastuullisuuden. Asiakkaiden merkitys nousi vahvasti esille. Vastuullisuus tarkoittaa asiakkaiden kuuntelemista ja palvelemista heidän tarpeiden mukaan. Tutkimukseen osallistuneet yrittäjät
Kilpailuetu syntyy teoista
Kirjoittanut Silja Vatunen
30.11.2016
Mistä luoda kilpailuetua? Tämä oli teemana pe 18.11 Satakunnan kauppakamarin ja Staartin yhteisessä markkinointiseminaarissa. Staartin Kemi valotti, mitä on hyvä tarina. Ainutlaatuisuutta syntyy, kun yritys kertoo ja elää oman tarinansa mukaan. Miten tarinaa voi välittää omille asiakkaille? Keskiössä ovat yrityksen teot, jotka tuottavat johdonmukaisesti etua asiakkaille. Erikoisosaaminen on kilpailuetu. Cimcorpin
Vastuullista yrittämistä
Kirjoittanut Silja Vatunen
16.11.2016
Vastuullisuus on ajankohtainen aihe ja synnyttää keskustelua yhä enemmän. Tampereen yliopisto järjesti Vastuullinen ja yhteiskunnallinen yrittäjyys tutuiksi -seminaarin, jossa myös tutkimusavustaja Noora Elonen esiintyi. Hän oli haastatellut kuutta yrittäjää, miten he ymmärtävät vastuullisuuden. Asiakkaiden merkitys nousi vahvasti esille. Vastuullisuus tarkoittaa asiakkaiden kuuntelemista ja palvelemista heidän tarpeiden mukaan. Tutkimukseen osallistuneet yrittäjät